احرار گیلان حسینیه ی مجازی اربعینی های گیلان

بیانیه احرار کربلا- نماینده جدید ولی فقیه در گیلان

📣 بیانیه‌ی احرار کربلا (اربعینی‌های گیلان) در حمایت از حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی زید عزه

🌹🌹🌹🌹

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی

بسم الله الرحمن الرحیم


اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم


🔰 درخت انقلاب اسلامی با رویش فزاینده‌ی خود و با دست باکفایت باغبان حسینی‌اش، همچنان شاخساران و گرد گل‌های نهضت روح الله را به کویر دنیای استضعاف نشر می‌دهد.


❇️ یقین خادمان این نهضت خون و قیام در هر کسوتی، همچنان باید با حفظ روحیه‌ی انقلابی‌گری و رعایت تقوای عبادی و سیاسی و پیشتازی در بصیرت نسبت به عهد الهی خود برای زمینه‌سازی عصر زیبای ظهور موعود عج اقدام کنند و از ضروریات این جهاد و اجتهاد، صد البته مردمی بودن و خدمت به مخلوقات بویژه ملت عزیز ایران - که به ادعای صریح امام راحل برتر از اصحاب رسول الله و امیر المؤمنین در عصر حجاز و کوفه هستند - است.


✳️ گیلان، این خطه‌ی دلاورپرور و پیشتاز ولایت آل الله ص - که #میرزاها و #املاکی‌ها و #مدافعان_حرم را به منای عشق فرستاد - و بادرنظرداشت اوضاع اقتصادی #کشاورزی، #صنعتی و #جاذبه‌های_طبیعی_و_تاریخی خویش و همچنین #مرز_دریایی، بیش از سایر استانها باید علاوه بر کوشش جهادی عمرانی در #حفظ_مظاهر_و_شعائر_دینی پیشرو و زبانزد باشد.



🔵 امت ولائی #گیلان و بویژه اربعینی‌های #احرار_کربلا، از اقدام به موقع و هوشمندانه‌ی #رهبری_معظم_انقلاب در انتصاب نمایندگی خویش و امامت جمعه‌ی رشت و تأکیدات مهم مشروحه در  این حکم خاصه #ارتباط_با_جوانان_مؤمن_گیلانی، تقدیر و با جان و دل در بیعت با حجت الاسلام و المسلمین #فلاحتی آرمانگرایانه نمایش حضور می‌دهند و برای خدمات نماینده‌ی سابق معظم له آرزوی اجر دارند.


♦️بی‌شک پویش و پایش انقلابیون در بزنگاه‌های مناسب کمک‌کار نظام اسلامی است و همه‌ی مسئولان جز به #رضای_خالق نباید و نخواهند اندیشید.

🌺🌺🌺🌺

#چشم_امید_رهبر_به_جوانان_گیلانی_است

🌺🌺🌺🌺

🔊 کانال احرار کربلا - تلگرام

@ahrarkarbala

اشارت (۰) اشارتی نقش نبسته هنوز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

به حکم "کل ارض کربلا" اینجا هم حسینیه است. محلی برای نشر معارف ثقلین. با محوریت موضوع اربعین. ... این برگی است از سوی رهروان ولایت در تداوم راه عاشورائیان خمینی.

بایگانی